چگونه غذاهایی را که دوست دارید بسوزانید

پیتزا با پدال زدن

دفعه بعد که تصمیم گرفتید یک تکه بیشتر پیتزا در شام بخورید، با دوچرخه به رستوران بروید. یک سفر رفت و برگشت ۱۰ مایلی آن را با کالری اضافی می سوزاند. قیمتی که ارزش پرداخت آن را دارد: ۱ تکه: ۳۰۸ کالری.

 

رقص برای دونات

در مورد آن دونات ژله ای که در رفت و آمد صبحگاهی خوردید احساس گناه می کنید؟ احساس گناه کالری نمی سوزاند، اما رقصیدن می سوزاند. بیش از ۱ ساعت طول می‌کشد تا با رقص ، کالری اضافی دونات را بسوزانید، بنابراین کفش‌های راحت به همراه داشته باشید. هر دونات ۳۰۰کالری.

پیاده روی برای هات داگ

اگر هات داگ برای  ناهار ایده خوبی به نظر می رسد. فقط یک کوله پشتی ببندید و برای پیاده روی بروید. سوزاندن هات داگ کمتر از یک ساعت طول می کشد. ۱ هات داگ تند: ۲۹۶ کالری.

 

دویدن برای یک تکه کیک

از آن تکه کیک شکلاتی که در جشن تولد اداری امروز میل کردید ناراحت هستید؟ بیرون بروید و بدوید با این حال، ۲ ساعت یا بیشتر طول می‌کشد تا کالری اضافی کیک را بسوزانید، پس اگر اهل دویدن نیستید، از کودک درونتان بخواهید که از کیک بگذرد. ۱ برش: ۵۳۷ کالری

اسکی برای اسپاگتی

اسکی صحرایی ۵۰۰ کالری در ساعت می سوزاند، بنابراین مطمئناً در پایان روز برای یک بشقاب ماکارونی بخارپز آماده خواهید بود. هر وعده حدود ۷۰۰ کالری.

 

هدف از آنچه در این مقاله ی کوتاه به آن پرداختیم ،جلب توجه شما به میزان کالری وعده های ساده و معادل فعالیتی است که برای سوزاندن هریک به آن نیاز دارید. مهم ترین دلیل چاقی عدم تعادل بین دریافت و مصرف انرژی است و بنابراین توصیه میشود اگر توان انجام فعالیت معادل کالری مصرفی را ندارید ، از آن بگذرید.

 

ترجمه:

نجمه هوشمند /کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانگر/نظام پزشکی ۴۵۹۵

منبع:

WebMD/  Reviewed by Tyler Wheeler, MD on January 28, 2023

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *